Każda flota jest jedyna w swoim rodzaju. Przy naszym konsultatywnym podejściu potrafimy tworzyć indywidualizowane rozwiązania dostosowane do twoich konkretnych potrzeb. Oto jak przeprowadzimy cię przez kolejne etapy procesu wdrażania do korzystania z naszych usług i rozwiązań w programie Bridgestone Fleet Care.

 


Kroki, aby wynieść działania twojej floty na wyższy poziom
1. Odkrywanie i ocena 2. Tworzenie zindywidualizowanych rozwiązań 3. Wdrożenie i integracja 4. Systematyczne wsparcie i optymalizacja
Udane partnerstwo w działaniu

Specjalny zespół zdecydowany, aby pomagać ci w maksymalizacji korzyści Bridgestone Fleet Care.

Menedżer ds. kluczowych klientów

Działa jako główny punkt kontaktu, koordynuje współpracę różnych zaangażowanych stron i zapewnia efektywną komunikację. Także śledzi kluczowe wskaźniki efektywności, aby zapewnić, że nasze rozwiązania zawsze przysparzają ci korzyści.

Partner serwisowy Bridgestone

Nasza rozległa sieć partnerów serwisowych świadczy obsługę techniczną opon i pojazdów zgodnie ze zindywidualizowanymi zasadami i przy zachowaniu najwyższych standardów jakości.

 

Audytorzy floty

Wykonują techniczne działania następcze i audyty, aby zapewnić zgodność ze specyfikacjami SLA oraz sugerują ulepszenia zasad konserwacji.

Zespół wsparcia telematycznego

Zespół ten odpowiada na zgłoszenia techniczne, dostarcza informacji o produktach i koordynuje zlecenia pracy z partnerami instalacji, aby zapewnić wolne od zakłóceń działanie.

Zespół back-office

Wykonuje zadania administracyjne takie jak fakturowanie, przeglądy finansowe działania następcze, monitoruje jakość arkuszy zadań i śledzi przestrzeganie umów SLA.

Często zadawane pytania
Do flot jakich rodzajów nadaje się Bridgestone Fleet Care? Czy można dostosować Bridgestone Fleet Care tak, aby odpowiadało na konkretne potrzeby mojej floty? Jak zacząć korzystać z Bridgestone Fleet Care? Czy Bridgestone Fleet Care obsługuje floty pojazdów elektrycznych lub hybrydowych? Jakie regiony i kraje obsługuje Bridgestone Fleet Care?
Co mówią nasi klienci