Każda flota jest jedyna w swoim rodzaju. Przy naszym konsultatywnym podejściu potrafimy tworzyć indywidualizowane rozwiązania dostosowane do twoich konkretnych potrzeb. Oto jak przeprowadzimy cię przez kolejne etapy procesu wdrażania do korzystania z naszych usług i rozwiązań w programie Bridgestone Fleet Care.

 


Kroki, aby wynieść działania twojej floty na wyższy poziom
Udane partnerstwo w działaniu

Specjalny zespół zdecydowany, aby pomagać ci w maksymalizacji korzyści Bridgestone Fleet Care.

Menedżer ds. kluczowych klientów

Działa jako główny punkt kontaktu, koordynuje współpracę różnych zaangażowanych stron i zapewnia efektywną komunikację. Także śledzi kluczowe wskaźniki efektywności, aby zapewnić, że nasze rozwiązania zawsze przysparzają ci korzyści.

Partner serwisowy Bridgestone

Nasza rozległa sieć partnerów serwisowych świadczy obsługę techniczną opon i pojazdów zgodnie ze zindywidualizowanymi zasadami i przy zachowaniu najwyższych standardów jakości.

 

Audytorzy floty

Wykonują techniczne działania następcze i audyty, aby zapewnić zgodność ze specyfikacjami SLA oraz sugerują ulepszenia zasad konserwacji.

Zespół wsparcia telematycznego

Zespół ten odpowiada na zgłoszenia techniczne, dostarcza informacji o produktach i koordynuje zlecenia pracy z partnerami instalacji, aby zapewnić wolne od zakłóceń działanie.

Zespół back-office

Wykonuje zadania administracyjne takie jak fakturowanie, przeglądy finansowe działania następcze, monitoruje jakość arkuszy zadań i śledzi przestrzeganie umów SLA.

Często zadawane pytania
Co mówią nasi klienci